Faciliservices Amsterdam geeft om haar mensen
Gelukkige vakmensen leveren net dat beetje meer als het gaat om facilitaire dienstverlening. Daarom selecteert Faciliservices zorgzaam en leveren wij de juiste vakopleidingen voor mensen die hart hebben voor facilitairediensten.
Zo hebben we altijd een gemotiveerd team voor je klaar staan.
Maak kennis met het team van Faciliservices
Bij de werving van onze medewerkers letten we
vooral op of de kandidaat van nature een gevoel voor gastvrijheid heeft. Onze klant staat altijd centraal. Het is ons doel onze klanten compleet te faciliteren, met alle diensten die daarbij horen.
Al onze medewerkers hebben:
Een passie voor gastvrijheid en een dienstverlenende achtergrond.
Kennis van minimaal 2 talen (meestal Engels en Nederlands).
Een geldige VOG.
Een representatieve uitstraling.
Het inwerktraject van Faciliservices in Amsterdam
Onze mensen hebben allemaal de benodigde
certificaten en opleidingen. En daar zijn we trots op!
Wij geloven in het binden en boeien van onze
mensen. Dat begint met goed opgeleide werknemers. Behalve vakspecialistische bijscholing krijgen al onze medewerkers een inwerktraject. Dit bestaat uit verschillende trainingen gericht op hospitality, houding, gedrag, persoonlijke presentatie, servicegerichtheid, omgaan met conflictsituaties en proactief handelen.
In afstemming met onze opdrachtgevers, bieden we ook trainingen op maat. Verder is het mogelijk dat onze mensen een specifieke bedrijfstraining van onze
opdrachtgevers volgen.
Jouw of ons informatiesysteem?
Faciliservices leeft dus bij het motto: afspraak is afspraak. Om dit te waarborgen, werken
wij met een Facility Managament Information System. Dit kan die van ons zijn, bij de facilitydesk, of een soortgelijk systeem van onze opdrachtgevers.
De FMIS wordt op maat ingericht naar het afgenomen servicepakket. We houden rekening met gebruikersgemak van medewerkers en leveranciers, de onderlinge contractafspraken, de KPI’s, de afgesproken tarieven en de aansluiting op jouw
bedrijfsprocessen. De informatie uit het FMIS kan in de vorm van managementrapportages uit het systeem worden gehaald. Zo monitoren we samen of de contractafspraken worden nagekomen.